Patirtis keliaujant kruizu su Norwegian Cruise Lines

„Ankščiau aš niekada negalvojau keliauti kruizu, nes turėjau daug abejonių ir maniau, kad man tai nepatiks. Mes esame buvę atostogose Havajuose, Belize ir daugelyje kitų vietų ir visada gerai praleisdavome laiką. Išnagrinėję kelis variantus užsisakėm 7 naktų Norwegian Star kruizą Meksikos Rivjera su aplankėme uostus Akapulco, Zihuatenejo/Ixtapa, Puerto Vallerta ir Cabo San Lucas.“

Plaukiant pirmą kartą nerimavau dėl:

• Maniau, kad tai bus per brangu;
  • Man buvo neramu, kad aš jausiuosi izoliuota;
  • Aš maniau kad laivas bus perkrautas;
  • Buvau susirūpinusi, kad negausiu pakankamai mankštos-sporto;
  • Bijojau, kad priaugsiu svorio;
  • Nenorėjau pirkti naujų drabužių "oficialiom vakarienėm";

Patarimai niekada neplaukusiems kruizu „išpatirties“:

• Atvykite į uostą likus 3 - 4 valandoms iki numatyto išvykimo laiko;
  • Dėvėkite patogius drabužius ir batus;
  • Pažymėkite savo bagažą (vardas ir kajutės numeris, kuris jums buvo priskirtas);
  • Turėkite rankinę kurioje būtų atsarginiai drabužiai, kelioninis tualetinių reikmenų rinkinys, receptiniai vaistai ir vandens ar kito gėrimo – kai priduosite savo bagažą jo galite nematyti keliatą valandų.

(Kruizinių laivų kompanijos kaip įmanoma bando palengvinti  bagažo gabenimą, bet vis tiek dar reikės neštis savo bagažą į ir iš laivo, todėl pasiimkite tvirtą ir lengvai traukiamą lagaminą. Ir būtinai didesnį ar papildomą krepšį, nei jums reikia drabužiams, turėtsite daugiau vietos kai pakuositės namo suvenyrus ir kitus pirkinius. Aišku nepamirškite kad Europoje skrendant lėktuvu standartinis bagažo svoris yra 20-23kg)

Įlaipinimas:

• Kai atvykstate į uostą, jūs turėsite savo bagažą pakrauti ant vežimėlio;
  • Jūs būsite nukreipti į linija užsiregistruoti;
  • Jūs būsite nufotografuoti laivo ID sistemos;
  • Įlaipinimo procesas truks 1-2 valandas;
  • Po įlaipinimo jūsų kajutė gali būti neparengta dar valandą ar dvi.
  • Jūsų bagažas bus pristatytas prie jūsų durų, tačiau jis gali neatvykti iki vakaro.

Kuprinė labai praverčia, geriau laikyti savo rankas laisvas. Kuprinėje galite turėti gėrimų, užkandžių, savo vaistus, nešiojamąjį kompiuterį, kamerą ir kitus vertingus daiktus. Taip pat naudinga pasimti kuprinę su savimi karanto ekskursijose.

Įspūdis iš kelionės

Pirma ir antra diena jūroje.

Štai keletas dalykų kuriuos mes patyrėme. Aš buvau susirūpinus, kad "jūroje" dienos bus nuobodžios, bet ten buvo daug daugiau ką veikti, nei aš įsivaizdavau. Laivas MILŽINIŠKAS. Deginausi, bėgiojau, stebėjau jūros paukščius ir kitus laukinius gyvūnus, valgiau pusryčius ir pietus. Dalyvavau vyno, alaus degustacijoje, apsipirkinėjau suvenyrų parduotuvėse.

Trečia diena.

Aplankėme Akapulką, tai buvo mūsų pirmasis uostas. Mes nusprendėme eiti į ekskursiją, kurią užsisakėme savarankiškai, vietoj tų kurias siūlo kruizinės linijos. Vaizdas nuo kalvos supantis uostą buvo neįtikėtinai gražus. Mes pamatėme daug istorinių ir kultūrinių miesto įžymybių, deimantų rajoną, truputį apsipirkome.

(kad išvengti tam tikrų organizacinių klausimų kartais geriau užsakinėti viską iš anksto, bet šį sykį mes užsakėm pas vietinius)

Ketvirta diena.

Zihuatanejo / Ixtapa. Pasiplaukiojimas katamaranais po Picante.
Mūsų antrasis uostas buvo Zihuatanejo. Šį kartą mes įsigijome ekskursija į krantą per kruizines linijas.

Penkta diena.

Puerto Vallarta. Šiame uoste mes užsisakėme džiunglių skliauto ekskursiją per kruizines linijas.

Šešta diena.

Cabo San Lucas. Puiki vieta, kad galėtumėte peržiūrėti laukinę gyvūniją
Kadangi aš paprastai renkuosi lankyti vietas kurios turi istoriją, kultūrinę reikšmę ir unikalų vietinį skonį, aš iš tikrųjų netikėjau, kad Cabo bus viena iš mano geriausių stotelių.

Septinta diena.

Atgal į jūrą. Mūsų paskutinė diena laive buvo, paskutinių pirkinių įsigijimas dovanų parduotuvėse, surasti likusias mūsų nuotraukas nuotraukų galerijoje ir nuspręsti, kurių iš jų norime.

Visas bagažas turi būti pastatytas už kajučių durų naktį prieš išlaipinimą, todėl jums reikia suplanuoti, kokių drabužių ir tualeto reikmenų jums reikės ryte ir laikyti juos su savimi.

Taigi, ką aš manau po savo pirmo kruizo?

Jis nebuvo toks brangus kaip tikėjausi. Man nebuvo nuobodu, visada buvo ką veikti. Aš nebuvau sporto salėje nė karto ir vis tiek jaučiausi puikiai. Tiesą sakant, aš priaugau pusę kilogramo. Man nereikėjo nerimauti perkant naują garderobą „Oficialiom vakarienėm "- tai buvo visiškai neprivaloma!

Galite būti paprastai ar su vakarine suknele, kaip jums patinka.